汪德二人組的White blood

溫柔承接了我好幾個破碎的夜晚

White Blood
I'm ready to go, I'm ready to go
Can't do it alone, can't do it alone
I'm ready to run through the heat of the sun
Can't do it alone, can't do it alone
我準備要啟程了
只是害怕獨自上路
我準備要奔跑於烈日豔陽下
只是 害怕無法單獨走完這趟路
I'm ready to fall, so tired of it all
Down deep in a hole, can't do it alone
I'm ready to climb this mountain inside
Impossible heights
對一切都感到厭倦 我將任由自己墜落
墜落進深淵
又害怕獨自面對
我準備好攀爬高峰
到那無法觸及的高度
Said you'd always be my white blood
Circulate the right love
Giving me your white blood
I need you right here with me
你說過你永遠是我的白血球
讓我被愛循環
給我你的白血球
我需要你流經我 陪伴我
Said you'd always be my white blood
Elevate my soul above
Giving me your white blood
I need you right here with me, here with me
你說過你是我的白血球
帶給我靈魂的光輝
給我你的白血球
我需要你在這裡 在這裡 陪伴我
I'm ready to go, I’m ready to go
Can't do it alone, can’t do it alone
I’m ready to run through the heat of the sun
Can’t do it alone, can't do it alone
我準備要啟程了
只是害怕獨自上路
我準備要奔跑於烈日豔陽下
只是 害怕無法單獨走完這段路
I’m ready to hope, swing me out of the low
Wide awake in the glow, can't do it alone
I’m ready to fly, uncover the light
Impossible heights
我滿心祈求 帶我盪出低谷 於晨光中甦醒
因為我無法獨自做到
我準備好凌雲高飛 以破曉的姿態
到那尋常無法觸及的高度
Said you'd always be my white blood
Circulate the right love
Giving me your white blood
I need you right here with me
你說你永遠是我的白血球
讓我被愛循環
給我你的白血球
我需要你 流經我 陪伴我
Said you'd always be my white blood
Elevate my soul above
Giving me your white blood
I need you right here with me
I need you right here with me, here with me
你說過你永遠是我的白血球
帶給我靈魂的光輝
給我你的白血球
我需要你在這裡 陪伴我
Said you'd always be my white blood
Circulate the right love
Giving me your white blood
I need you right here with me
你說你永遠是我的白血球
讓我被愛循環
給我你的白血球
我需要你在這裡 陪伴我
Said you'd always be my white blood
Elevate my soul above
Giving me your white blood
I need you right here with me
I need you right here with me
 
你說你永遠是我的白血球

帶給我生命的光輝

給我你的白血球

我需要你 需要你

在這裡 陪伴我
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Oh Wonder White Blood Lyrics
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 killuavalia 的頭像
    killuavalia

    K的一方角落

    killuavalia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()